Friday, June 22, 2012

Cara Untuk Sertai Seminar Ammar Zahar

Cara Untuk Sertai Seminar Ammar Zahar

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,




Seperti yang anda lihat di dalam Metro Ahad, saudara Ammar Zahar akan mengadakan seminar "Empayar Perniagaan Internet" pada 30hb Jun 2012 ini bertempat di Dewan Cempaka, Seri Cempaka, Kuala Lumpur.

Setakat hari ini seramai 150 orang telah pun mendaftar ke seminar ini. Bagi anda yang ingin mendalami ilmu membina perniagaan internet anda daripada kosong, anda boleh hadirkan diri ke seminar ini dengan melayari link berikut:

http://www.jootawan.com/seminar/hop.php?ref=noorizam

Dalam seminar ini, beliau akan tunjukkan anda cara sebenar memulakan, mengendalikan, dan membesarkan empayar perniagaan internet. Ammar Zahar akan beri panduan kepada anda..

1. Bagaimana anda nak mulakan perniagaan internet anda TANPA MODAL.

Beliau akan mula dengan bab ini dalam seminar dan akan tunjukkan secara LIVE menggunakan laptop beliau, dalam masa kurang 1 jam sahaja dah boleh mulakan perniagaan internet tanpa modal sesen pun! Beliau memberi jaminan anda tak pernah lihat strategi seperti ini di mana-mana seminar lain.

2. Bagaimana membina kedai online anda yang menarik pelanggan TANPA MODAL

Beliau juga akan tunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh bina kedai online anda dengan hanya 5 minit sahaja serta beberapa klik. Dengan pengetahuan teknikal yang rendah, mereka yang berusia 50 tahun ke atas pun boleh hasilkan kedai online sendiri dengan pantas menggunakan strategi ini.

3. Rahsia untuk mempromosikan laman web dan produk anda menggunakan facebook

Facebook adalah perkara paling hangat ketika ini. Ammar Zahar nak tunjukkan anda bagaimana berniaga menggunakan platform Facebook 100% dan jana pendapatan sehingga RM 14,000 sebulan. Tak ketinggalan, beliau akan kongsikan rahsia Facebook Ads terkini dalam seminar ini kepada anda.

4. Strategi-strategi pemasaran percuma dan berbayar melalui internet


Segala strategi pemasaran secara percuma dan berbayar yang beliau gunakan akan ditunjukkan dalam bahagian ini. Tak ramai usahawan internet di Malaysia 'berani' membocorkan rahsia ini kerana ini merupakan periuk nasi mereka tetapi Ammar Zahar ingin lihat lebih ramai berjaya! Jadi, beliau nak kongsikan dengan anda. Dengan syarat, anda turut serta dalam seminar ni. ;)

5. Bagaimana menghasilkan jualan sehingga 6 angka dalam sebulan

Di dalam industri perniagaan internet, Ammar Zahar dikenali sebagai pakar pelancaran produk. Ini kerana hampir kesemua produk yang dijual akan SOLD OUT dan habis dalam masa yang singkat kurang daripada sebulan. Beliau pernah melancarkan produk sehingga menghasilkan jualan 6 angka dan beliau nak kongsikan dengan anda bagaimana caranya untuk buat jualan 6 angka secara part-time sahaja. TAK MUSTAHIL sebab dia sendiri dah lakukannya!

6. Rahsia membina pasukan anda secara virtual dan menggaji pekerja dari luar negara

Selalu dalam seminar advance, orang tertanya-tanya kepada beliau bagaimana beliau mendapatkan staf dan pekerja bergaji rendah daripada luar negara seperti Indonesia, Filipina, dan India. Kalau di Malaysia anda bayar staf dengan gaji RM 1000 sebulan, tetapi jika anda mengupah pekerja luar negara seperti di Filipina beliau hanya mengeluarkan gaji sebanyak RM 450 sebulan dan mempunyai produktiviti 2 kali ganda!

Bagaimana caranya?

Soalan seperti ini biasanya Ammar Zahar akan jawab kepada peserta premium beliau tetapi kali ini, beliau nak berkongsi dengan anda dalam seminar ini.

http://www.jootawan.com/seminar/hop.php?ref=noorizam

7. Rahsia buat duit dan menjual produk anda diluar negara hanya melalui internet!

Beliau selalu gelar mereka yang buat duit di Malaysia 100% sebagai jaguh kampung! Ini kerana pasaran di internet sangat luas seperti lautan. Sangat sangatlah rugi kalau anda tak buat duit di luar negara. Cara paling mudah bukanlah import eksport, tetapi pasarkan produk anda melalui internet!. Lihat 'salah satu' bukti pendapatan saya dalam USD. Beliau nak kongsi dengan anda bagaimana beliau jual produk dan mendapat tempahan daripada lebih 14 buah negara seperti USA, Australia, Nigeria, UK, Canada, Itali, Sepanyol, dan banyak lagi!

Yang nak sangat sertai seminar ini atau nak jumpa Ammar Zahar secara lebih dekat, pastikan anda hadir ke seminar yang beliau akan adakan pada 30hb Jun ini dengan mendaftar segera di http://www.jootawan.com/seminar/hop.php?ref=noorizam

Jumpa lagi,

Noorizam Shah
http://fb.com/noorizamshah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search